Fundering

Guuud vad glad jag är att jag inte har/är en siamesisk tvilling! Kollade nyss på ett filmklipp om en/två (vad säger man?) sådana, och det verkar vara så jobbigt. Det var en tjejkropp med två huvuden, alltså två hjärnor, två personer, två viljor. Jag får panik bara jag tänker på det, att ha någon som sitter fast på ens axel! Aahh! De var ganska olika som personer, och den ena berättade att hon skulle ha fest. Tänk om den andra inte vill gå? Man kan ALDRIG få vara ifred. Om en vill sova och den andra vill gå ut? Vem bestämmer takten när de går? Vem torkar på toa? Och som Sofi brukar undra: om den ena äter, blir då den andra mätt?

Kommentarer
Postat av: Marre

Jaa det ät ju en himla tur ! Tänk om du skulle sitta ihop med Eliin ! Det skulle kunna bli jobbigt.. Inte bonus direkt ;) Kram

2007-01-08 @ 00:34:40
Postat av: Anna

Nej du, ingen bonus...

2007-01-08 @ 11:54:22
Postat av: Anonym

Haha men tennis blir de ju iaf

2007-01-08 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback