Lisa-dygnet

Jag har umgåtts med Lisa i ett dygn. Falafel i saluhallen, DS-möte i Mölndal, Wendelsbergsrevyn och Ben och Gunnar igår.
Jag tycker det är lite jobbigt när jag förväntas kunna känna skillnaden mellan en god och en äcklig falafel... alla andra är så skickliga, men jag tycker att de smakar ungefär samma sak (därför brukar jag tycka lika som den som frågar om det var gott...)
Styrelsemötet var som de alltid är. Tråkigt. Önskar att jag vore lite mer intresserad. Gott fika i alla fall. Såna där muffins med kladd i... Den punkten jag kommer ihåg bäst från mötet är nog då vi diskuterade hur kladdet kommer in i muffinsen.
Revyn var riktigt bra, kul att se hela också. Förra året missade jag av nån konstig anledning andra akten... Inte för att det är samma i år, men ändå.
Och så avslutade vi kvällen med en av Killinggängets små filmer, Ben och Gunnar. Den var kul som den brukar, dock var det något fel på TV-skärmen så allt blev grönt och lila... Kul att vara tillbaka i TV-rummet på slottet, och med popcorn och Lisa och allt! Längtar efter förra året...
Idag sov vi länge, och tog en promenad i Mölnlycke. Magnus följde med, han hade håltimma. ( Å, jag saknar såna ord... jag vill också gå i skolan, och ha håltimmar...)
Handlade, och lagade lite mat hemma hos mig och sen kollade vi på roliga filmer med roliga katter på YouTube. En del var i alla fall roliga.

Jag har förresten kallats till en jobbintervju på Liseberg! Och jag har lärt mig spela Blinkalillastjärna på en liten gitarr med en sträng. Vilka framsteg!  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis till jobbintervjun! :D Hoppas du får det, det verkar skoj. Och så kan du ju se till att få jobba vid chipshjulet, hehehe...

Postat av: Olle The Fu

Fan vad soft! Använd mig som referans så ska dem få sig ett sjujäkla utlägg!!

2007-01-15 @ 03:36:37
URL: http://olleblom.bilddagboken.se
Postat av: Korneliusidunn

Very well done. I enjoyed the site.

2009-03-19 @ 08:24:42
URL: http://korneliusidunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback