N-n-n-nervös

Å, kan inte den där intervjun vara över nu?! Jag vet inte om det var nervositet eller nåt annat, men jag kunde knappt sova inatt. Vaknade hela tiden. Ringde Mange halv tre, taskigt... men han är så snäll, blev inte ens lite sur.
Klockan nio ringde det på dörren och där stod Henning från SDR-lagret med en vagn att dra reklam i. Han blev nog lite rädd för min morgonfrisyr och turkosa badrock.

Bara två timmar kvar. Jag måste vara ute i god tid nu när det kommit så mycket snö, jag har en liten aning om att det kommer vara spårvagnskrångel. På tal om vagnen; igår var det biljettkontroll. Jag har ju månadskort, så det var lugnt, men jag fick ändå hjärtklappning. Min faståkning i somras har satt djupa spår...

Jag var på Vuxenutbildningen igår, kollade upp om jag kan läsa till florist på Komvux... Verkar finnas två små chanser. I Haninge och i Upplands-Bro. Jiiiha. Nu har jag mejlat de kommunerna och väntar på svar om mina möjligheter där. Men jag vill ju inte flytta till Stockholm! Nu går det bara neråt igen, jag som trodde jag hade en sån toppenplan... skit. Jaja, fortsättning följer...igen.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men hur gick det idag då?? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback