Nej!

Åhhh, jag trodde verkligen att jag äntligen hittat dem! Biljetterna till Regina fjärde mars. Men icke... "Det finns inte tillräckligt många biljetter kvar". Åååhh, hur desperata kan folk vara egentligen?!
Ok, de här "extrabiljetterna", skulle blivit dubbelt då dyra som ordinarie, resorna till och från Stockholm hade kostat en del, OCH jag hade missat flera jobbdagar. Men ändå! Just nu kan jag inte glädja mig åt de pengarna jag sparar. Jag vill så gärnagärnagärna ha två biljetter. Än har jag inte gett upp...men nästan.

Dagen har annars varit väldigt bra. Jag vaknade upp i den provisoriska dubbelsängen i Askim/Sävedalen/Mölnlycke, snodde frukost och en Magnus-farmors-bulle. (Igår skulle vi se King Kong hos mannen, men vi var så pratiga att det inte blev så mycket tittande. Nytt försök imorgon kväll tror jag...)
Gick ner till Grön (blev dyngsur av spöregnet). Mötte upp Sofi på Backaplan och vi började rundan. Först till Arbetsförmedlingen, där jag blev inskriven "på riktigt", anmäld till möten och så. Sen till Myrorna, som hade allt utom en vit blus lagom att ha på dop med en speciell accessoar till, till Sofi. Vi gick på nåt som hette Wilmas där jag blev kär i en grön klänning, och Sofi i en blommig blus (oj, vad det där inte lät som Sofi!). En annan affär vi hittade sålde ut alla plagg för 49:- styck! Jag köpte en kjol till mig och en tröja till Mange. Utgår från att han inte vill ha den, så då får jag den också :) 
Candy Shop var fortfarande stängd så vi tröstade oss med lite gott från ÖB... Semlor och chips...och godis. Och kakor, okej då. Men vi åt inte allt på en gång! Eller om vi gjorde det, jag kommer inte ihåg... I alla fall drog vi hem till Sofi och kollade på "Natt på muséet" och "Djävulen bär Prada", bra båda två.

Resten av tiden ägnades åt datanördande, bl a att leta biljetter till konserten... Buhu, jag vill ha... :( Nu ska jag gråta mig till söms för att jag var så sämst och inte bokade när det fanns. Eller nåt.   

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men idag ska vi vara duktiga och simma :D

Postat av: Jos

Haha, ja, jag är så flitig så... Det blir så när man har tråkigt på jobbet! ;-)

2007-02-01 @ 17:49:11
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Imreveronika

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-02-20 @ 08:15:24
URL: http://imreveronika.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback