Ovanlig söndag

Jag blev bjuden på bio igår av min raring :P. Vi såg "The holiday" på Bergakungen. Den var så bra och fin och söt och hollywoodig. Ganska förutsägbar men jag blev ändå sådär "åhh, ja, vad bra" och tårögd när de som skulle ha varandra fick varandra... Magnus höll inte med mig helt, men men.
Efteråt bytte vi halsdukar och gick runt i stan och väntade på femman.

Vi bestämde att den här söndagen skulle inte bli som alla andra (gå upp jättesent och äta i sängen och bara slappa hela dagen tills jag ska till jobbet). Nä, vid nio, halv tio var vi uppe, åt finfrukost (vid bordet!) och såg INTE på TV. Diskade ALL gammal disk!
Mange slog sitt rekord i Chetris (finns på doktorkosmos.nu) och jag gjorde fransk manikyr tills det blev sol. Då gick vi ut. Mina strumpor halkade av fötterna och liksom ner i skorna hela tiden, och jag som hade fiiina nyyymååålade naglar kunde inte fixa det själv. Jag kände mig som ett barn/en handikappad när Mange fick dra upp dem åt mig, men det såg nog kul ut... jag bjuder på den! Promenerade till en fornborg (men jag tycker det var töntigt att det ens fanns en skylt dit för vi hittade inget, bara några gamla stenar.) Sen kom vi till nåt som heter Svarte mossen, där det finns en "go plan" (Magnus uttryck för en fotbollsplan av det bättre slaget, jag lär mig aldrig att se skillnaden på olika planer...)
Lagade middag hos mig, åt upp den och åkte till jobbet.

Videon funkade förresten bra. Vilket klipp han gjorde!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter som du haft en mycket bra helg...=)
Tycker att du är väldigt petig btw, mm sela, dela.. små saker!!! haha... (ändrat nu iaf.)
Ha det så bra

Postat av: Anna

Ahaa, DELA... Jag fattade faktiskt inte. Tänkte att det var nån ny köksterm :)

2007-01-29 @ 13:51:14
Postat av: Sofi

Åh, The Holiday är så bra! :D

2007-01-29 @ 17:06:54
URL: http://www.nogg.se/roxtar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback