Skärpning!

Jag har fortfarande bara dragit upp två av gardinerna idag, men nu har det blivit mörkt så det känns onödigt att dra upp de återstående två...
Varför ska jag alltid hålla på och experimentera i köket, det blir ju bara konstigt?! Idag tänkte jag såhär: "Riven potatis kan man ju steka till rårakor... Rotsak som rotsak, det går nog med morötter istället..." Det gjorde det inte. Så min middag idag var stekt morot och bacontärningar. Nyttigt så det förslår.

Imorse tvättade jag, och påbörjade nånslags städning/julgransplundring... Nej, det lyckades inte. Jag fastnade på bestofblocket.se. Har inte ens lagt in tvätten i garderoben, inte ens fått av mig pyamasen om sanningen ska fram. Jag tror inte jag har borstat tänderna heller... äckligt. 
Och nej, jag har inte sökt jobb idag. Jag är världens sämsta arbetslösa skit. Depressionstecknen hopar sig, jag måste göra nåt!

Men snart ska jag till Mölnlycke och bli glad och kolla på i alla fall halva King Kong. Låtsas att jag bor där igen.
Imorgon går jag till Arbetsförmedlingen, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, Anna, nu är vi bloggkompisar ju! =) Jag önskar också att jag bodde i Mölnlycke igen..!

Postat av: Gjermundfelicia

good job please keep on the good work

2009-06-22 @ 09:51:05
URL: http://gjermundfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback