Söndagsrapport

Pratade nyss med Evelina på msn, roligt, för det är så sällan man hörs... inser än en gång att jag har för dålig kontakt med de gamla klasskompisarna, både från SPBF och ANT. Men jag ska hälsa på hos Eve i Stockholm i vår, hoppas på det i alla fall, ibland pratar man ju bara om det men fixar det aldrig...

Jag hängde med Sofi igår när jag lämnat Fredde på busstationen. Vi åt på (enligt Sofi) stans bästa pizzeria (som ingen annan verkar ha hittat) och sen blev det film hemma hos mig... "Tillfällig fru sökes"  och ..eh... "Dude, where's my car?". Sen googlade vi på konstiga saker och folk tills vi somnade.
Magnus dök upp framåt småtimmarna, tillsammans med ett konstigt väder. Det både snöade och åskade...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja, visst fan åskade det va? :O Det hade jag glömt, men jag kom på det nu när jag läste det här...att jag vaknade av att det dundrade riktigt ordentligt och jag blev lika rädd som vanligt.

Postat av: Marre

Haha jag tror nog inte på snö och åska samtidigt, ni drömde.. :P Dude where's my car äger :D Pöss

2007-01-22 @ 20:22:33
Postat av: Hentai Anime

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2008-02-12 @ 17:06:11
URL: http://www.top-hentai-anime.info
Postat av: Hugoida

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-10-13 @ 14:23:04
URL: http://hugoida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback