Spelkväll

Åsa kom hit och spelade Alfapet igår, hon vann över mig med över hundra poäng. Men det var bara för att det var knäppa regler... ;) Det äckligaste ordet var "hudhål".
Sen åkte jag till Wendelsberg och spelade Manges julklapp Galenpanna, det var rätt kul. Man hade ett pannband där man satte fast kort med platser och personer. Och genom att ställa frågor till mot/medspelarna och få ledtrådar, skulle man klura ut vilken plats och person man hade i pannan. Där vann jag faktiskt!

Jag såg de gulliga dagisbarnen med gula västar imorse, de lekte utanför Wendelsberg... Skulle vara mysigt att ha en unge att prata och leka och gå till dagis med. Men igår läste jag om världens äldsta nyblivna mamma, 69 år gammal, så jag antar att jag inte behöver känna mig stressad än...
För övrigt ringde min mor igår. Det ska bli kul att ses, bara hon och jag, nån gång i vår. Då behöver det inte vara sådär tråkigt familjigt...

Hulebäck-tjej-citat:
"Åååhh, imorron har ja ba sånna där tråkiga ämnen i skolan. Du vet grundämnen..."

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Galenpanna låter galet kul du... Haha...

2007-01-11 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback