Stormen Per

Töntigt namn... Jag vet visserligen inte vem som döpt den, men det låter ju töntigt... Stormen Per.
För övrigt har jag inte märkt så väldigt mycket av stormen, är väl lite lä där jag bor. Men en bra grej är att alla är hemma idag så jobbet går snabbt och smidigt (nu ringer vi hem till folk och kollar reklamläget...undrar vilka stackare som delat ut reklamen idag?)
Igår tog jag och Mange båten från stan till Eriksberg och gick hem... sen kompenserade vi nyttigheten med en påse ostbågar och hallonsoda. Jag kommer ihåg nåt program på TV där de visade hur det såg ut i magen när man ätit just ostbågar och läsk. Jätteäckligt, men det hindrade inte mig...
Såg På spåret. Trist att erkänna men det var ganska bra... Om Sofi kollar på Bingolotto kan väl jag kolla på På spåret. Fast det är lite ångestladdat, särskilt under musiknumren... De körde "Det ska va gôtt å leva" i gospelvariant. Hu!
Måste jobba vidare... en timme kvar!
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Bah, jag tittar minsann inte på Bingolotto, det var ju bara när jag satt i publiken :D

Postat av: Olle The Fu

jag såg faktsiskt på spåret idag, men faaaaan vad jag hatar triple & tuch!!! Så jävla misslyckade!

2007-01-15 @ 03:33:44
URL: http://olleblom.bilddagboken.se
Postat av: Alexandra

Låter som du har det mycket bra, va va det för jobb på Liseberg?

2007-01-15 @ 11:22:53
Postat av: Anna

Men Olle, har du sett dem någon annanstans på länge då... På Spåret är kanske de misslyckade musikernas mekka?

2007-01-15 @ 12:44:27
Postat av: Corneliusmariam

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-07-03 @ 08:29:53
URL: http://corneliusmariam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback