Tack syo-Marcus!

Jag skulle bara hämta en nyckelknippa och en kasse på Junis-expeditionen, men åkte därifrån med nånslags hobby-syokonsulent. Vi åt falafel på Grönsakstorget (och han sa att de på Backaplan är godare...det kanske de är, jag vet ju inget om sånt.) Vi pratade om änder och dokumentärfilmer. Jag frös nästan fingrarna av mig. Han hjälpte mig med min framtid, gjorde en plan för nästa vecka, och gav mig tips och idéer. Jag blev peppad att fixa det här!

Sen åkte jag hem, halkade i trappan och spelade mahjong. En chef ringde och sa att jag ska få lite mer lön, det är bra. Snart kommer Mange, då ska vi dricka världens godaste läsk. Och kolla på Hair och Rocky lll.


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag hoppas det är den röda schweppes du menar :) ? glömmer alltid bort namnet... Caribez va ?
puss

2007-01-29 @ 18:48:33
Postat av: Anna

Såklart jag menar den, inget är som Caribez... Puss på dig själv!

2007-01-30 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback