Tandborstar och traktorspår

Hm... intervjun gick sådär. Jag kom försent. Jag var pinsam. Jag snodde en banan precis när jag skulle in på den personliga intervjun och sa med munnen full typ "...mm, glatis luns!". Jag vet i alla fall att jag var bättre än en kille som var där, men de andra vet jag inte riktigt... Får se om jag kommer vidare. Känns som om min chans är ungefär lika liten som om det skulle vara Idol...

Idag köpte jag tandborstar igen, jag gör det väldigt ofta. Borde kanske köpa en bra så jag inte behöver byta efter en vecka. Men det här fyra-packet (för 3:90) var speciellt... ni vet:
-Topprundade strån för skonsam rengöring
-Avsmalnande borsthuvud för bättre åtkomlighet
-Fjädrande hals extra effektiv och skonsam
-Grepp vänligt skaft (nej, inte greppvänligt...)
Fyra olika färger också... Får se hur länge de håller. Jag återkommer.

Jag ser nåt gulligt varje dag! Igår på en parkering i Elisedal: en liten krokig gubbe som gick väldigt sakta, och hade fötterna lite utåt, så efter honom blev det ett sånt där "traktorspår" som man gjorde i snön när man var liten. Fast liksom inte med flit.

Vi hade JUNIS i Mölndal igår, jag och Åsa och Pontus. Det gick bra när vi väl kom dit... Spårvagnen hade spårat ur som vanligt så vi kom dit samtidigt som barnen och det var lite rörigt först. Men sen spelade vi spel och hade faktiskt kul! Om två veckor är det filmkväll, om det fortsätter så här kommer det nog gå bra den här terminen också.

Åkte till Magnus efteråt och fick ett stekt ägg och många kramar. Jag är så himla glad att jag har Magnus! Tänk vad bra det är att få så mycket värme från någon!

Jag träffade the american guy från SDR idag på vagnen. Han hade gjort teoriprovet på Vägverket  för andra eller var det tredje gången, och bommat... Sa att han skulle skriva imorgon igen, öva hela dagen idag.
Jag är imponerad. Tänk om jag kunde fixa körkort... det sker nog aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback