Tisdag

Oh, vilken högstadieflashback på radion! "Heaven is a halfpipe", OPM. De hade nog bara en hit här(?) Ann i min klass (som var både snäll och lite taskig, och som nog alltid kände sig lite bättre än mig, och det var hon nog också...) tyckte i alla fall om den låten när vi gick i sjuan eller åttan. Oj, vad tiden har gått...

Igår kväll när jag åkte hem från jobbet såg jag nåt lite läskigt... I Brunnsparken (vid lejonen) stod det flera polisbilar, brandkår och räddningsdykare. Och ambulans. Och runt omkring vattnet stod folk och tittade ner, som om nån trillat i. Men idag har jag inte sett nått i tidningen... Det kanske inte var nåt.

Nu ska jag fjäsk-städa/tvätta/diska som en tok, för jag får ju finbesök imorgon! Fyra dagar med Fredrik...tänk om vi tröttnar på varandra. Det slutar nog med att vi sitter i varsit hörn av lägenheten med våra datorer. Det ska i alla fall bli jättekul att ses igen, var så länge sen :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

aaaa ja tycker att de e bra att du städar till han Fredrik. Va ja vet så e han både snygg, smart, sexig och rolig. Bäst att ställa sig in lite så sånna som han blir glad ;P Hahahaha Din musik är mysig Anna och de e ganska gulligt att du flabbar högt åt msn ;P pöusch.

2007-01-17 @ 13:40:56
Postat av: Olle The Fu

Jag kan säga rent ut att anna nr 2 var SÄMST! Hörde du deras andra "hit"? i don't give a FUCK, wanna give a FUCK, nana nana FUCK...osv..

Postat av: Anna

Den har jag nog inte hört, nej...

2007-01-18 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback