Nykter

Nej, det är inte så hemskt som det verkade häromdagen...
Nu är kongressen över, jag är i Ljungskile och myser på biblioteket (finns inget Internet hos Magnus).
Det är sommarlov på riktigt. Halvdåligt väder, och sådär slappt handlingsförlamat. Vi såg Mannen på taket igår. Plockade hallon. Åt dem.
Jag har min nya gröna "Nykter"-tröja på mig. Den är skön, men ärmarna står ut lite för mycket. Den var i alla fall gratis, alla lägerledarna fick 150 kr att handla för i UNF-shopen. Det blev en Spola Kröken-tröja också, och ett armband. Så nu ska jag skylta med min livsstil :)

Kommentarer
Postat av: åsa

men du kommer och bor hos mig på torsdag då? stefan kanske åker till stockholm på fredag. isf kan vi ha tjeäjmeys hela helga! nejmen allvarligt, kom och bo! vi har säng i köket! men då får du lova att inte knipa telefonen på köksbänken.. pusspuss!

Postat av: Sofi

Åh, jag trodde ju du skulle bo hos mig! Jag som tänkte att vi kunde baka nougatrutor! Och ha Lost-maraton!

2007-07-10 @ 19:27:43
URL: http://sofinordin.blogspot.com
Postat av: Lisa

Varför skriver Sofi och Åsa om att bo, när du skriver om UNF-shopen?
Är de konstiga eller är det jag som är assburger?

2007-07-12 @ 19:53:55
URL: http://fantastiskblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback