Syjunta hos Sofi

Än så länge är det ingen som syr. Bara spelar TV-spel. Det är väl uppvärmning. Jag ska få ett ägg också, Sofi är snäll.
Igår var jag hos Åsa, spelade Carcasonne och Citadels, och VANN allt. Jag brukar ju aldrig vinna. Jag håller nog på att genomgå en förändring. Snart kanske jag vågar spela Yatzy med Magnus och Fille utan att gå in med "jag-kommer-ändå-förlora-tanken". Fast Yatzy är svårt, man kan bara ha tur eller otur. De hävdar att det är skicklighet, men jag kan inte se hur.
Sen såg vi lite på Superman 2, jag blev sugen på att se hela, och ettan också. Så mysigt med trickfilmningar.
Dessutom åt vi en mycket vuxen godispåse. Millimeterrättvisa var det, och (i mitt tycke) minimalism. Men jättebra, man uppskattar varje bit så mycket mer när det inte är så mycket.
Ägget är nog klart.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad var det för godis?

Postat av: Brederebekka

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-02-26 @ 13:38:31
URL: http://brederebekka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback