Bråttom

Men visst finns det väl nåt som heter prasselbyxor?...

Tillbaka i Göteborg. Nu måste jag packa inför Örebro-resan. Vi åker imorgon klockan tio. Eller det blir nog ännu tidigare för Magnus måste som vanligt lämna tillbaka försenade filmer på Stadsbiblioteket först... Ikväll är det LSK-match, så det går inte att fixa idag.

Jag är världens svettigaste just nu, jag klibbar fast i stolen jag sitter på. Hoppas jag kan komma iväg till SDR sen. Ska jobba min sista ordinarie söndag i eftermiddag! Sen kommer jag bara vara vikarie ibland om det behövs. Oerhört skönt!

På packlistan inför Trollebolägret står det "mössa". Det är det sista jag tänker ta med mig! Igår var vi på badutflykt i Ljungskile igen (Magnus mor och far var också med) och det  var svinvarmt. Jag fick bada hela tiden för att inte explodera. Jag hoppas faktiskt att det blir lite svalare igen, annars kommer vi inte orka göra nåt i veckan. Och vi måste ju hinna med ALLA sevärdeheterna i Örebro. Alla...två.

Träffade Jonas och Johanna igår också, Magnus bror med flickvän. Det är så kul att lära känna hans familj bättre och bättre, och det känns bra att han ska följa med "hem" till mig också :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja visst finns det prasselbyxor. Googla på det så hittar du massor. Det är ju helt enkelt ett par byxor i ett prassligt material. Oftast lite lösare passform.

Postat av: J

Jag kommer ihåg prasselbyxorna! Du är inte ensam!

2007-06-10 @ 22:28:44
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Marre

Jihoo Örebro resan blev lyckad :D hoppas ja träffar dig och magnus snart igen ! kanske liseberg senare i sommar ? hoppas på det.
Puss&Kram från marre ;D

2007-06-16 @ 22:21:10
Postat av: Jacobagnethe

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2009-02-12 @ 12:01:15
URL: http://jacobagnethe.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback