Coolt...

Jag hörde nyss på ekot om en polsk man som vaknat upp efter nitton års koma. Det är som i Goodbye Lenin, med mamman som hamnar i koma och missar kommunismens och Berlinmurens fall.
"Han märkte till sin stora förvåning att han har elva barnbarn som han nu ska lära känna"
Tänk om jag blir medvetslös nu och vaknar upp om tjugo år eller mer... Kommer det se väldigt annorlunda ut när jag vaknar? Jag lär väl inte ha barnbarn i alla fall...

Idag tog jag och Sofi en långlång promenad, och så tränade vi lite på ett natur-gym ute i skogen. Det är väldigt svårt att göra pull-ups. Tänk om jag var så stark i armarna som Dan! Han kan häva sig upp med bara fingrarna på dörrlisten... Men Sofi hittade i alla fall ett nytt effektivt träningssätt igår. Harry Potter-metoden.

Jag åt konstig mat idag. Stekta fiskbullar. Det stod på ett kort i retro-receptboxen att man kunde steka dem, så jag gav det en chans...
Inte gott.

Kommentarer
Postat av: Eliionos

Haha svar ja , det är ganska så synd om mig ! Jag tycker helt enkelt att det set snyggare ut . Åtminstone så tyckte jag det för X antal år sedan och har helt enkelt inte kommit ifrån den vanan .
Synd att ditt liv är så ohändelserikt att du har tid att lägga märke till OCH kommentera såna pettetesser ;)

2007-06-03 @ 19:56:45
Postat av: Anna

Petitesser?! Det allvarligt att slarva med grammatiken! ;)

2007-06-04 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback