Flagga från kungen

Vad seg jag blivit på att uppdatera här... Antar att det har med vädret att göra, jag vill inte sitta inne vid datorn. Magnus och jag har tagit sommarens första bad dammen i Wendelsparken. Kallt och skönt!
Idag är det skolavslutning på Wendelsberg, och Magnus måste flytta ut. Vi packade hela dagen igår, jag fattar inte att han har så mycket saker... Ska bli spännande att se om allt får plats i Filles bil.

Jag har nästan avslutat projektet helt nu... bara lite finlir kvar med det jag ska lämna in. Och ett styrelsemöte med SLN. Sen sommarlov! Och fyra veckors väntan på brevet från KY. Hoppas så att jag kommer in! Annars kommer det bli så tråkigt, jag vill inte ha ett till likadant meningslöst år (alttså rent...eh..karriärmässigt?)

Haha, på onsdag blir det happenings i Mölndal. Det är nationaldagsfirande och jag, Åsa och Katarina ska ta emot en fana för att Juniorföreningen fyller hundra år. Och det är kungen som skickar flaggan! Hoppas han är där och överlämnar den personligen... men jag tror faktiskt inte det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback