Flytta ut

Jag har packat och burit och svurit i flera dagar nu...och äntligen är jag klar. Allt jag äger och har står nu i förrådet och väntar på flytten till Örgryte. Från och med imorgon är jag bostadslös igen. I lite mer än en månad. Först åker jag till Uppsala en vecka, kommer nog inte skriva nåt på ett tag. Sen har världens bästa Sofi lovat mig att få bo på Höstvädersgatan ett tag. Då ska jag städa åt dem varje dag :) Och i Ljungskile kommer jag också få vara en del. Så ni behöver inte oroa er, jag ska inte bo på Centralen i år heller. Inte förrän Lisa gör det.
Farmor fyller 89 idag. Hon var inte så exhalterad, hon ojade sig mest över att det är 47 grader varmt och brinner i Grekland.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Yey, det ser jag fram emot! Du kan dammsuga mitt rum... och putsa fönstrena, det var min uppgift, men jag lyckades inte så bra.

Postat av: T

jaa, det är faktiskt riktigt mysigt! det är fint med mig.. snart är det semester :D när ska vi leka? kram

2007-07-04 @ 11:39:25
URL: http://towebengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback