Hemma

Så.
Nu är jag hemma igen. Och det var så länge sen jag skrev att jag inte vet vad jag ska börja med.
Örebrobesöket var lyckat. Vi utnyttjade dagarna till max, och gjorde nästan allt vi planerat. Kollade några viktiga sevärdheter, gick på stan, umgicks med Marre, hälsade på hos farmor och mormor, träffade Alex och Jenny från SPBF och fick skvallra lite. Jag tror att Magnus hade trevligt också... :) På födelsedagen fick jag Helena Josefssons CD, böcker och pengar. Vi gjorde tårta och badade i Sixtorp, och på kvällen åt vi god mat á la mamma.

Och så började Trollebolägret. Magnus skjutsade dit mig på lördagen, och igår åkte jag äntligen hem. Fyra kalla nätter i tält, blä. Det har inte varit särskilt roligt. Det är klart det var kul att träffa några av de andra ledarna, och att bo med Sofia och Ivar, men själva lägret och aktivitererna hade jag klarat mig utan. Jag var temaledare i Spelhålan, och gruppledare åt en grupp där två av barnen inte förstod vad man sa. Bokstavligt talat. Och så regnade det en del. Nu har jag klagat klart. Jag åker nog inte dit 2008.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill jag till Käringön på Midsommar? Ska jag åka till Magnus idag? Egentligen vill jag bara vila.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Du kan komma till Bromölla på midsommar :D Så kan du hjälpa mamma med trädgården (hon tjatar på att jag ska göra det), sånt tycker väl du är kul?

Postat av: Petra

Vad tråkigt att du inte är nöjd med lägret... Jag tycker att det blev lyckat om man bortser från vädret...

2007-06-21 @ 19:23:03
Postat av: O 2 da E

Imorgon ska jag fira midsommar... det är ju en dag senare i Norge. Vad oväntat att det sög att vara på läger med dryga barn...
Fan, nu måste jag lägga mig...

2007-06-23 @ 06:16:26
Postat av: Sofia

förstod de inte vad du sa? vilka var det?

2007-07-01 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback