Läsaläsaläsa

Min läs-era har börjat bra. Jag läste färdigt "Med uppenbar känsla för stil", och "Vad gör alla superokända människor hela dagarna?" idag. Sen började jag med "Pojken som kallades det". Jag fick den och uppföljaren av Johanna för ganska många år sen, men har aldrig läst dem... Nu är det dags.

När jag imorse hade 
vaknat,
ätit frukost,
suttit i två långa telefonköer (och inte fått ut så mycket av samtalen),
plockat ner och trasslat isär mammas kapsylkorkdraperi och lagt i påsar,
betalat en räkning och
träffat Erika
åkte jag till stan och kollade i lite affärer. När jag är ensam blir jag shoppingtokig. Köpte en lite för dyr klänning på Ebbes hörna, och böcker på Myrorna (som sagt, här ska läsas som aldrig förr...) och mat och onödigt snacks på Vårväderstorget.
Nu ska jag laga nåt att äta framför Sommartorpet och Lyxfällan :)
Imorgon ska jag träffa Magnus!

Kommentarer
Postat av: Elin

åhh, pojken som kallades det... den har jag läst, så hemsk, men ändå så bra. så läs den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback