Onyttigt

Först åt jag en blodgrape. Men sen sprack nyttighetandet när jag och Sofi bakade nougatrutor.. Jaja, det är ju fredag, OCH jag har ju varit ute och sprungit idag... Suck, varför kan jag aldrig hålla mig till det jag lovar mig själv? Inget mer skit under hela helgen!

Avslutningen i teatern var mysig (och lite pinsam när allmänna kören sjöng). Jag fick tårar i ögonen av att se hur ledsna tvåorna var... Jag tänkte på förra året andra juni, när vi splittrades, ANT-gruppen. Å, det var så sorgset... jag grinade och grinade. Men det glömde man ju efter någon vecka. Och nu skulle jag inte vilja ha klassen tillbaka... ;)

Nu ska vi se en film till... nån sjuk komedi. Kollade Förortsungar nyss, den var bra. Jag orkar inte recensera.

Kommentarer
Postat av: Sofi

En dag i veckan får man faktiskt äta onyttigt för att "chocka" kroppen, då förbränner man bättre dagen efter :) Ja, om man tränar alltså. Nu ska jag ut och gå nån timme.

Postat av: J

inte ha oss tillbaka!? nu blir jag besviken! ;)

2007-06-03 @ 21:14:54
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, jag anade att du skulle anmärka på det Jossan :) En återträff hede ju inte suttit fel men jag vill inte gå ANT igen...

2007-06-04 @ 12:30:07
Postat av: Kaiemma

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 19:21:29
URL: http://kaiemma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback