Självständig...

Idag kändes det först lite sämre... Han dök aldrig upp inatt. Och klockan tre imorse fick jag ett SMS: "Det går inga spårvagnar till Biskop...sjukt. Så jag slaggar hos Mattias istället. Men vi ses imorgon". Kan människan aldrig ha lite framförhållning? Jag skickade t.o.m ett meddelande om att det inte skulle gå så mycket vagnar nu på vardagarna, plus att det skulle bli röd dag... Men det är bara nu nu nu hela tiden.

Men sen när jag tänker efter... Vad är det som skulle bli så mycket roligare om han var här nu? Han skulle ju ändå bara ligga bakis och snarka till mitt på dagen. Och sen äta upp min frukost. Nej, jag klarar mig allt själv. Jag får skärpa mig lite! 

Lisa ska bränna Amelie från Montmartre-soundtracket till mig :) Det kan vara världens bästa filmmusik. Och jag ska lära mig ladda hem musik... nån dag. Jag försökte faktiskt häromdagen men man behövde installera massa läskiga program först. Sofi får göra det där... nervsvaga tanter som jag klarar inte av det.

Idag har mitt sommarlov börjat på riktigt. Efter Mölndal i eftermiddag (när Juniorföreningen ska få flaggan), har jag inga måsten på länge. Trollebolägret mellan 16:e och 20:e känns bara roligt. Åsa ska med, och vi ska ha hand om "Spelhålan".
Oj, nu kom jag på att jag ska vara borta ganska länge, tio dagar... hoppas Sofi vill vattna åt mig. Vill du det?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du klarar dig perfekt själv...=)
När ses vi? När passar det för en fika eller en glass i solen för dig? Miss u hunny...
O snart fyller du åååårr...
Åh, jag är en sådan mask, så seg på o ta tag i saker, men jag kommer jag lovar!
Lite liseberg i sommar annars kanske? KRAMAR!!

Postat av: J

Anna, jag kommer också till Liseberg till sommaren, då kanske vi hinner ses ett par minuter! =)Vet du, jag började ju odla, delvis tack vare dig, och min citronbasilika börjar ta sig nu! =D

2007-06-07 @ 11:25:28
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Saidtine

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-11-18 @ 11:50:55
URL: http://saidtine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback