Besök i Borås

Nu har man varit i Borås också, fick stå upp i bussen hela vägen, men men... Det var fint där tyckte jag. I vattnet som rinner genom stan finns ett jättestort grönt huvud, och snart ska det byggas en nio-meters-Pinocchio i brons. 
Jag och Lisa såg likadana ut, det var lite mysko. När vi möttes märkte vi att båda hade svarta byxor och jackor, bruna koftor, röda väskor och vita skor. Jag tog fram två av de röda provglasögonen, så att vi matchade precis :)
Vi gick först jättelänge på ICA, köpte te och cider och kex och chips och dip och INGEN choklad!  
Lägenheten var fortfarande lite spartansk, hon flyttade nyss, men mysig. Vi såg "Släpp fångarne loss det är vår!" och en dokumentär om Svenska ord AB... Var dödströtta båda två, så vi somnade rätt tidigt.
Idag skulle Lisa börja jobba vid elva, så jag tog Swebus hem. Jag visste inte att man kunde åka på regionskortet på de bussarna, men det var ju bra. Hann träffa hennes små hundar en liten stund också, gulligull.
Hemma i Göteborg igen bestämde jag mig faktiskt för de röda bågarna och gick och beställde... Så om en vecka ska de vara klara, ska bli kul att byta. Tvåtusen blev det. Med ett ynka års garanti. Hoppas jag inte ångrar mig...
Nu har jag delat ut reklamen, ska bada, äta och kolla på Lost. Och vänta på den kultiverade teatermannen som är på "Lögn i helvete" med en klasskompis.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Sett färdigt på Lost än? ;p Säg till när, så kan du ju se säsong 3 också...har ju de avsnitten på datorn. Så kommer du ifatt till säsong 4 i alla fall ;p

Postat av: Elin

Tror röda bågar blir jätte fint anna =)

Kul med barnvagnsbloggen :P

2007-03-25 @ 00:22:01
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Anna

Färdig och färdig... Jag har väl trettiofem avsnitt kvar ungefär :)

2007-03-26 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback