Dumma tant!

JAG BLIR SÅ ARG!! Arg på en dryg vidrig gammal bitch, och arg på mig själv för att jag inte kan säga ifrån när nåt är fel...
Var på lilla Willys nyss, jag säger inte vad jag handlade, för det var inte så nyttigt.
I alla fall, framför mig i kön (det var bara en kassa öppen) stod en kvinna med obestämbar ålder, kanske trettio...eller femtiofem, och packade upp sina hundratusentals varor på bandet. Hon gjorde precis så som man inte ska göra, la allt på ett berg, det mjukaste och ömtåligaste underst, och absolut inga streckkoder vända åt rätt håll. Stackars kassörskan gjorde sitt jobb, blippade varorna och lät dem åka vidare på bandet. När kvinnan äntligen var klar, hade betalat och skulle packa, började hon plötsligt gnälla och gorma högljutt om att "det är samma sak varenda gång! Du bara kör på och kör på med bandet. Se här! Nu är alla mina varor fulla med diskmedel...ååhh!... Jag tänker INTE betala för det här, jag tar nya grejer..." (Hon hade lagt en diskmedelsflaska längst ner i varuberget, som öppnat sig och läckt... Smart!) Kassöskan försökte försvara sig, sa att det var ju inte hennes fel att den gått sönder, och att kvinnan inte bara kan ta nytt, det ska göras återköp och så. Då började kärringen behandla henne som ett barn "Du vet det här är starkt medel, om jag får det på min mat kan jag inte äta den sen" MEH! Fattade inte människan att hon gjort fel när hon lagt upp varorna så dumt!? Jag ville bara slå slå slå slå henne. Men jag stod där tyst.
Jag vet inte hur det gick sen, om hon fick nya varor eller om nån sa åt henne, eller hällde frätande syra över henne (hoppas det sista), för jag gick hem och åt det onyttiga.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Anna, får jag komma o shoppa hos dig???
Kanske kan komma i maj??
Åhå, saknar dig massa hunny!!! =o(

Postat av: alexandra

Aaaaa.... sådana där tanter är det värsta jag vet!!! Spelar ingen roll hur gammal hon va hon blev efter det där en KÄRRING!!!! *bitter* *L*

2007-03-29 @ 09:00:16
URL: http://alexandra86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback