Flow

Slut på helgen, jag är seg med att skriva har jag märkt. Får bättra mig.
Bion i fredags var litesådärbra men det var mysigt. Gott godis. 
Var på Wendelsberg och solade inomhus (fönstren öppna=inte kallt alls, brände mig till och med!) på lördagen, och fikade i stan med Towe och Jos. En grön muffins, lite skvaller och livsrapporter, och sen kollade vi Towes sjukt stora lägenhet. Hon hade en bra skivsamling :) Och många skor.
På SDR är det konstigare än vanligt, kontoren är omlagda, vi har fått nya regler och skit...borde sluta där, säga upp mig helt. Men... det är kanske bra att ha det kvar om jag blir helt arbetslös i sommar.

Just nu tycker jag att mitt projektjobb är ganska bra. Igår var det till och med jättebra! Har sammanlagt besökt fem skolor nu, och börjar få lite flyt på allt. Det blir väldigt mycket runt-åkande men det är bara kul, har fått se en massa nya platser. Jag hoppas jag blir sådär nördigt kunnig om hela Västra Götalands-regionen, om alla ortsnamn och busshållplatser och så...
Det är vår också, solen glittrar i sjön nedanför kontorsfönstret, har inte tänkt på vilken fin utsikt det är här. 
Och snart lön :) Inte för att jag ska spendera den... men det känns kul!

Ikväll är det påskpyssel på Junis och vi är, hör och häpna, förberedda! Det ska bli påskkärringar av knäckformar och pärlor, och partykycklingar... Jag ska tydligen vara med på ett arrangemang på fredag kväll också, rådslagsläger (låter ju... kul). Och imorgon är det vårfest på skolan (jag går om det är gratis, snålis som jag är). Körig vecka, men det var väl så jag ville ha det eller?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback