Fredagkväll

Det är som när vi var små... Josse sover i hundra år och jag vill gå upp klockan åtta. Nästan.
Igårkväll var frossarkväll. Josefin och jag hade varit på Willys och handlat grejer till tacopaj, så det lagade vi hos Sofi. Dessutom blev det en hel del godis OCH trasig men god kladdkaka. Det går inte så bra med sockeruppehållet.
Jag fattar inte hur man egentligen kan smälla i sig så mycket som vi gör på helgerna... Men! Det blev godis över, och det har nog aldrig hänt förr.
Några läskiga killar ringde på dörren på kvällen och pillade i brevinkastet (vi var ju i Biskopsgården...), och så såg vi en film som jag inte tycker nåt speciellt om.

Idag ska vi gå på stan så mycket vi orkar. Jag vill ha en ny jacka, klänning, skor, och något att betala med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback