Påsklov!

Glasögonen är inte klara än, men jag ska fråga en gång till innan tåget går i eftermiddag. Vore ju kul att ha dem nu när jag ska hem. Råkade kliva på de jag har nu... igen. Men de är redan så skeva att det knappt märktes. Det blir nog bra för mig med lite stabilare bågar.

Det blev ett par skor igår, men svarta och inte röda. Gick i flera second-handaffärer utan att hitta nåt kul, men en butik på Backaplan hade ett par som jag gillade. Bara 180 spänn dessutom (tyvärr var jag tvungen att köpa till nån gelésula "för då blir de mycket skönare att gå i"... jag märkte ingen skillnad) Sen köpte jag frukost och disktrasor och INGEN choklad. Jag har inte ätit nåt chokladigt på jättelänge, och det känns faktiskt inte så hemskt!

Sov jättedåligt inatt. På kvällen var jag pigg och låg och lyssnade på musik, när Magnus sov. Och sen vaknade jag en massa gånger av att det kliade överallt, mest på armarna och halsen. Jag undrar om jag är allergisk mot nåt (klorvatten?) eller om det är mycket kvalster i sängen...
På morgonen jagade jag upp Magnus att fixa frukost kvart i sju. Sen när jag kollade i busstabellen hade vi jättelång tid på oss innan vi skulle iväg. Men han blev inte arg, han blir aldrig arg. <3
Jag blir alltid arg, måste sluta med det...

Oj, nu ringde Adam, det var oväntat. Jag som tänkte på honom bara för en stund sen när jag åkte buss genom Utby... Jag var på en liten skola i Jonsered idag. Jag kom dit, drack te och pratade med några lärare och åkte därifrån. Vilket jobb. Och nu blir det lov dessutom!
Då kanske Adam blir Juniskonsulent då om det går bra på intervjun... Då ska jag bossa över honom! Jag och Josephine och Burgårdarna... :)

Kommentarer
Postat av: Adam

Nu är det ju så att du tyvärr inte kommer att få bossa över mig. Jag hade tyckt jättemycket om att ha dig som chef. Men nu får du någon annan att bossa över :). Men jag känner mig väldigt hedrad över att få vara omnämnd i din blogg. Vi får ta en fika nån dag, det var trevligt att prata lite. Ha det gott. Kram

2007-03-30 @ 22:44:32
Postat av: Alexandra

Visst lät det sista bra??
Funkar maj för dig? =)
Ah, nya glajjer?? hur ser de ut??
KRAM!

Postat av: Alanidunn

I am really impressed!!

2008-09-17 @ 11:30:21
URL: http://alanidunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback