Paus

Jag som har telefonskräck borde inte ha två jobb där jag måste ringa hela tiden... Mina redan svaga nerver kommer kollapsa om jag ska behöva vara orolig varje dag.
Men idag hade jag i alla fall kommit igång ganska bra med ringandet på kontoret... när telefonen dog. Typiskt min otur. Och nu är jag liksom handlingsförlamad istället... Det finns egentligen andra saker jag kan göra nu än att ringa de där samtalen, men jag har hjärnsläpp.

Det var en jättebra helg. Var i stan med Josefin hela lördagen tills hon skulle till sin kusin. Hoppas vi ses snart igen!
Handlade t.o.m kläder! En finklänning för 198 spänn :) Hoppas man blir bjuden på bal snart... 
Igår tog jag och Magnus hand om Bella. Det var kul och gulligt med en liten vovve, men tröttsamt också, hon hade hur mycket energi som helst! Och hon åt tydligen nåt äckligt (kanske bajs) när vi var ute på promenad, och spydde sen inne på mattan. Det var ju jättekul att få tvätta mattan i badkaret, det tar säkert inte så många veckor tills den är torr igen...
Fick i alla fall hundra kronor för besväret. Frågan är om det var värt det... Nio timmar, en massa bitmärken på händerna, hundsalivfläckar på golvet och en nerspydd matta. Ja, det var det nog :) 

Nu funkar telefonen igen.


Kommentarer
Postat av: Jimalma

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback