Rädd

Jag passar Bella nu hela kvällen, men jag har ingen lust eller ork att leka med henne... Hoppas hon bara spelar ledsen när hon gör så där med ögonen "jag är en stackars liten valp, buhuhu..."

Nu borde jag laga mat, är jättehungrig. Jag åt äckelsoppa idag också. Funderar på pannkakor, har mycket ägg. Får se vad jag orkar, jag är himla trött...
Somnade sent sent igår. Magnus var på innebandycup och skulle komma hem vid tio. Klockan blev halv elva, elva, tolv... Halv ett kom han, och nojj-jag hade inte kunnat somna, för jag fick för mig att det hänt nåt. Att han blivit överkörd, knivmördad, träffat och gått hem med nån nån mycket snyggare än mig, missat sista bussen, satt i halsen, fått en pinne i ögat och rakt in i hjärnan, brutit benet, rymt till Italien, eller nåt annat rimligt. Dessutom hade jag kollat på Lost och blivit nervös av det också... jag undrar vem Ethan Rom är. Säg inget! 
Men sen kom han, och då blev jag så lättad att jag piggnade till. Och när vi inte kunde sova blev vi hungriga, gick ner och käkade äggmackor, och sen, till slut tror jag att jag somnade för jag vaknade i alla fall på morgonen.

Jag jobbade jättebra idag, beröm till mig själv :) Första skolbesöket imorgon, bra att Sture följer med. Men jag är lite rädd ändå.
Sen på eftermiddagen ska jag på dejt med en brat... eller det är han kanske inte, men han hyr ut ett rum i Örgryte, och vi ska fika på Avenyn. Hela min lön kommer gå åt.  Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men pannkakor är också gott! Det vill jag ha, men det är ju så jäkla jobbigt att steka!

Postat av: Sondrekaia

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2008-08-20 @ 11:01:49
URL: http://sondrekaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback