Röda bågar?

1475 kronor. Kommer mina nya glasögon kosta, plus femhundra extra för antireflexbehandling. Och så är det väl försäkringar och så... Ganska mycket pengar men jag kanske får mindre huvudvärk.
Var hos optikern i flera timmar idag... Det slutade med att jag lånade med mig sex olika bågar hem, och i helgen ska jag visst bestämma mig för en. Vore kul med nåt vågat, rött eller orange... men jag är nog för mesig.

Annars har jag tvättat och städat idag. Bläddrat igenom en massa GP som jag inte hunnit läsa i veckan. Diskat. Ätit lunch ute på terassen i solen. Gjort allt utom att jobba med det jag borde... och det känns knappast som att jag kommer komma igång idag heller. Men det gör nog inte så mycket. De verkar väldigt nöjda med det arbete jag gjort hittills. Det var årsmöte med SLN i tisdags, och jag var med och berättade lite vad jag gjort. De blev eld och lågor över typ ingenting... men det är bra, nu vet jag var ribban ligger.

Ska till Lisa i Borås ikväll. Hoppas det blir lika mycket film och godis och pladder som förra året på internatet. Fast ingen choklad, Magnus och jag har gjort en deal att vi inte får äta nån choklad på en vecka. Jag ska faktiskt försöka hålla löftet, trots att jag är riktigt sugen... 
Vi ska leka med Lisas hundar imorgon :) Jag har blivit hundnörd. Och så ska vi kanske kolla på tyg för det gör man helt enkelt i Borås.

En grej som jag gärna vill veta mer om, eller två förresten:
Vad ska jag göra i sommar?
Och i höst?
Tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har skaffat blogg nu! Bara så du vet =)

Postat av: Juicey

I sommar kan du vara funktionär när jag och Dammis ska ut och värva medlemmar genom campingscouting på Västkusten! =D

2007-03-24 @ 13:14:17
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: åsa

om jag kommer på vad du ska göra i höst och sommar, så kommer du på vad jag ska göra i höst och sommar? deal? jag börjar få svårt att sova igen av all framtidsstress..

2007-03-27 @ 12:06:06
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback