Samma saker jag alltid skriver om

Jag lovar... de kommer komma krypandes och be mig börja jobba på söndagarna igen. SDR-kräken. Vi klarar aldrig att vara så få som ringer! Igår vi två personer på jobb som brukar göras av, typ fem. Jättestressigt, och det blev ingen bra kvalitet. Men jag tänker inte tjata, de får märka själva att det inte funkar. Sen ska jag hånflina åt dem när de sitter där i skiten, och arga huvudkontoret undrar varför resultaten har blivit så dåliga. Moahaha...

Har inte ätit choklad sen början av förra veckan nån gång. Jag är stolt över mig själv :) Det är bra att ha mycket att sysselsätta sig med, så att jag liksom inte ens hinner äta godis...

Idag ska jag besöka en 6-9-skola i Partille, och sen kanske jag åker och simmar. Sture är borta denna vecka och nästa så jag behöver inte vara på kontoret hela tiden. Måste bara få tag i några skolor, annars är det nog ganska lugnt just nu.

Jag skriver samma sak varenda dag, händer det inget nytt?

Beatriz på SDR frågade om jag var klar med allt inför balen... Haha, jag har ju bara köpt en H&M-klänning, inget mer. Hon sa att hon har smycken som bara en drottning kan bära, och att jag kan låna om jag vill. Ojoj...

Kommentarer
Postat av: åsa

men du, när hänger du här egentligen? kan du inte ge mig ett schema så att jag vet när jag ska komma ner och knacka?

det går åt bajset med mina godisdagar.. nu har det varit godisdag i.. fem dagar i sträck.. :/

2007-03-27 @ 12:02:08
Postat av: Sofi

Duktigt med chokladen. Själv har jag nyligen upptäckt att Triumfs gammeldags vaniljglass med chokladkross är världens godaste, mmmm....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback