Socker!

Jag är beroende av godis... Jag brukar säga det ganska ofta, men lite med glimten i ögat, tror väl inte riktigt på det själv. Men det har gått upp för mig att det är ett missbruk, så nu ska jag sluta. Kanske inte helt, men absolut inget i veckorna.

Josse kommer på fredag, kul! Vi har inte setts sen i september, men  nu är det dags :)
Och på söndag ska jag äntligen ha Bella! Vi ska leka och apportera och så. Typiskt att det blev en dag då jag egentligen inte har tid, men men... hon får väl följa med på reklamutdelningen. Hoppas att det blir kul, och blir det inte det så får jag ju lära mig nåt i alla fall... om det är kul att ha hund.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha, smurf är coolt!
Hur mår din tatto btw?

Postat av: åsa

åå. och jag gav dig knark! jag är din dealare! inte bra!

2007-03-08 @ 21:59:09
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback