Utflykt

Världens mysigaste utflykt igår! När Magnus slutat tog vi med oss jättemånga mackor och en filt och gick till Landvettersjön. Om man bortsåg från att inga knoppar har slagit ut, kunde man tro att det var sommar. Våtsades att det var det och solade på bryggan. Magnus gick hårt ut och tog av sig (nästan) alla kläder, men efter nån minut blev det lite för kallt. Några småkillar kom dit i badbyxor, men de vågade aldrig hoppa i. Däremot började de klättra i det jättebranta hopptornet med colaburkar i händerna och jag blev så där hönsmammig och ville ropa "snälla gå ner!", men jag höll tyst.

Skolan igår var sämst. Nej okej, det var fint, nu har jag fått se Furulund också, men lärarna var sämst. Jag gillar inte skolpersonal (sorry, Elin...)
På tillbakavägen var hungern enorm så jag åt en Burger King-lunch. I Delsjömotet! Ja, det är sant... Trodde aldrig att jag skulla stanna och äta där. Kände mig som en affärskvinna (en väldigt ekonomisk) som bara svängt in från motorvägen innan resan mot nästa kund fortsätter.
Mölndal idag, det måste bli bättre!

Nu har jag pratat med Alex, hyresvärden, och fått adress till Örgryte-huset jag ska bo i! Nån dag ska jag leta mig dit och smyga lite...:)

Inatt drömde jag att en person här på projekthuset hade börjat läsa min blogg. Det vore ju lite dumt med tanke på att jag bara snackar skit om mitt jobb hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Furulund? Det heter ju min gamla gymnasieskola. Var du i Sölvesborg? :p

Postat av: Elin

Men anna... JAG ska bli en underbar fröken och skolpersonal!! :D

2007-03-30 @ 17:19:38
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Nicolasjeanett

Great site!!!

2008-10-07 @ 12:19:15
URL: http://nicolasjeanett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback