Ännu en dag med handlingsförlamning

För det första skulle jag vilja ha förklarat för mig vad det är som är så fantastiskt med Micke Persbrandt. För jag förstår inte det.
Topp tre överskattade saker:
3. Majorna
2. Haga
1. Persbrandt

Så det så.

Jag och Magnus ska ut och vandra och tälta i sommar! Myspys (och svett och gräl och myggor och så, men skitsamma). Vi har inte riktigt bestämt var än, men troligtvis längs Bohusleden. Nära och bra, det finns till och med en etapp som går här i Mölnlycke...
Haha, jag ser framför mig hur vi kommer till en lagom stor sjö i skymningen och sitter och tittar på solen som sakta går ner, och äter något som vi grillat över öppen eld. Vi har gummistövlar och såna där svartvita lusekoftor på oss och Magnus har snusnäsduk och jägarhatt (nej förresten det låter ju som pappa). Näktergalen eller göken eler nån annan trevlig fågel sjunger lite i bakgrunden, och allt är harmoniskt. 
Jag bör nog dock vara beredd på skavsår, soleksem, myggbett, överkokta snabbmakaroner, fågelskit i håret... Åå, vad det ska bli kul!  

Ikväll blir det antingen Junis (jag vet, jag är hopplös) eller en promenad med en av alla Annor på SDR (fast denna Annan är stark, hon slutade för länge sen, innan hon hann bli deras slav). Hoppas på det sista alternativet!

Jag MÅSTE jobba nu. Svårt är det.


Kommentarer
Postat av: ''Lally''

Han är gubbsnygg, het, farlig, cool, sexig... ;P
Haha, låter verkligen mysigt, va roligt o ut o vandra...!!
Väntar fortfarande på bilder från bal o på nya frillan... bah!

Postat av: Elin

Håller med dig om Persbrandt...

2007-05-22 @ 16:55:41
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Sofi

Tyvärr Anna, men vi kan nog inte vara kompisar mer. Du gillar ju ingenting av det jag gillar!!

2007-05-22 @ 19:20:28
URL: http://www.nogg.se/roxtar
Postat av: åsa

okej, jag håller med om persbrandt (sladdergubbe) och haga (pittoreskt så man kräks).. men majorna? har du hängt på chapmans torg nån gång? där vill jag och stefan bo.
åå tältsemester with the boyfriend! det ska jag med! vi kan räkna och jämföra myggbett och smågnabb efteråt! jag tror det kommer bli asmys! fast vi ska inte vandra.. vi ska hyra en bil och sno iväg..

2007-05-23 @ 10:09:29
Postat av: Toredel

really good site!!

2009-07-08 @ 09:30:34
URL: http://toredel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback