Balbalbal...och sol

Snart är det bal! Bara några dagar kvar. Magnus skulle fixa biljetter idag. Skor har jag köpt, blanka och röda. Jag får dock skavsår av dem, så jag funderar på att investera i ett par compeed-plåster. Och så måste vi öva lite foxtrott... Jag vet, jag är besatt av balen. Men nu har Magnus också börjat se fram emot den, så det känns ännu roligare :)

Jag hade tänkt boka tvättstugan nu inom de närmaste dagarna... Den tidigaste lediga tiden som fanns var om två veckor! Får nog tvätta på Wendelsberg.

Och så har jag bokat tid för en grej imorgonbitti. Får se hur det blir...

Varför är det så dyrt med sollotion? Jag var snål och köpte den billigaste igår. Bara faktor 4, för 70 spänn! Det borde vara gratis eftersom det är så viktigt. Särskilt för oss blekisar. Jag ska skriva en motion...

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vad kul med bal... Vad är dte nu du ska ha på dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback