Baldagen (snart sluttjatat)

Hahaha, jag såg nyss en bild i huvudet på min pappa med permanentat hår! Känns inte riktigt rätt... Fast Magnus far hade ju krull under många år (innan jag kände honom), och det funkade ju i och för sig...

Den stora dagen har kommit. Jag är ganska lugn, men jag är rädd att mitt hår ska bli en katastrof.... Jag testade att sätta upp det på lite olika sätt, men det var skitsvårt. Hoppas nån vill hjälpa mig sen. Mycket hår-babbel i denna blogg nu för tiden. Jag ska försöka sluta.

Igår var jag på en skola i Kållered. Träffade bara en intresserad lärare, men fick höra desto mer skitsnack i personelrummet (en av fördelarna, eller nackdelarna med jobbet). Det kändes lite tragiskt och komiskt att jag satt där med min förebyggarväska och nykterhetspropaganda, och de vill bara diskutera vilka ölsorter som är godast (faktiskt ett vanligt förekommande samtalsämne bland skolpersonal!), och hur fulla de blev i helgen och på Teneriffa i fjol och sånt. Suck.

Vädret idag är lite oroväckande... Halvt sol, halvt regn, och så blåser det. Jaja skitsamma. Jag har ett nytt paraply nu.

Jag måste köpa mjölk för jag ska äta pulversoppa sen... bra med varierad kost.

Kommentarer
Postat av: ''Lally''

Vilken sorts soppa? Visst blir man förvånad över hur goda de faktiskt är? Me like.. *L*

Postat av: Anna

Haha, DU äter väl ingen pulversoppa, Alex? Det kan jag aldrig tänka mig... Men det var Redd Grönsaks. iaf. Lite halväcklig sådär, men så var det ju Eldoradosoppa också.

2007-05-09 @ 08:29:55
Postat av: alexandra

hahaha... självklart äter ja pulver, mums! ;)
(''Även en kock får fuska..'';)
Men prova blåband ist gott gott.. o så kan du ha i lite extra grönsaker.. majs i den redd grönsaks är mumsi!

2007-05-10 @ 07:45:52
URL: http://alexandra86.blogg.se
Postat av: Anonym

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-04-10 @ 14:27:27
URL: http://www.xanga.com/deafwebsites

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback