Balkvällen (sista inlägget om detta ämne tror jag)

Åå vad fint och roligt det var! Det var värt varenda blåsa på fötterna...
På eftermiddagen piffade vi till oss en massa. Jag fick inte så mycket hårångest... Det blev ingen uppsättning, för det var fint som det var, utsläppt och sprayat. Så, det var sista orden om min frilla!
Lisa kom också, med nyvirkad sjal dagen till ära :)
Och Magnus... Å, han var så snygg! Vi matchade med svart klänning/kostym (jag hade klänningen), och blanka skor, fast i olika färger.
Först var det mingel och bål och tal, prisceremoni för cricketmatchen. Sen bjöds det på trerätters i matsalen. Förra året var det hotell-restaurang-elever som serverade, men i år var det budgetvarianten, lärarna serverade (de var dock också duktiga...)Vi satt vid ett bord med lite teaterelever. Pratade med två trevliga showare (inte ett dugg läskiga faktiskt!) Maten?
Förrätt: Nån skaldjursgrej (jag har börjat gilla sånt!)
Varmrätt: Nån kycklinggrej... gott och snyggt :)
Efterrätt: Chokladtårta! Mmmm...
Mätta och belåtna förflyttade vi oss sedan till hörsalen där Tongivarna spelade Det blev dans hela kvällen, vals och foxtrott. Mina fötter ömmar som sagt väldigt mycket nu, men det var så kul och mysigt. Vi trampade lite på varandras tår och blev småirriterade när båda/ingen ville/kunde föra... Men mest var det bra! Jag gillar festerna på Wendelsberg, för då pratar men med så många man aldrig gör annars. Jag hälsade på flera av Magnus klass/parallellklasskompisar för första gången... de har ju nästan gått här ett år!
Jag är riktigt nöjd med balkvällen!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Jättekul att du har upptäckt dansens magi,hoppas du fortsätter på den linjen.

2007-05-09 @ 17:39:24
Postat av: Elin

Åh va roligt med balen :) kul att höra att den blev lyckad! O du, du var jätte fin i håret, såg en bild i sofis bilddagbok :)

Postat av: J

Ååh, vill också gå på bal på slottet...

2007-05-09 @ 21:32:07
URL: http://juicey.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhå, bal vill ja osså på...*avis* Va kul!!
Hoppas VERKLIGEN att du har tagit massa kort så ja får se när vi ses, o ja vet att jag är kass, men ska verkligen kolla ut en helg o komma till dig.. ska se om ja kan ta mig i kragen till helgen.. Usch så dålig jag är... =( *KRAMAR*

2007-05-10 @ 07:42:51
Postat av: ''Lally''

O klantig är ja osså... haha glömde ju skriva vem det va från.. *L*

2007-05-10 @ 07:43:26
URL: http://alexandra86.blogg.se
Postat av: Liza

Varför lägger du aldrig ut några kort?

2007-05-13 @ 18:10:45
URL: http://lizaviktorsson.blogspot.com
Postat av: Anna

Dålig fotograf + oteknisk (vet ej hur man gör) = inga kort.

2007-05-14 @ 12:32:25
Postat av: Armanragne

Good web with cool info. Thanks.

2009-05-29 @ 13:30:34
URL: http://armanragne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback