(Det märks att jag är på jobbet när jag bloggar två gånger samma förmiddag)

Nu är jag inte fadder längre... Ringde till Diakonia och sa upp mig eller vad man ska kalla det. Känns taskigt mot de där fattiga människorna som jag gjort lite rikare en stund. Nu blir de lika fattiga igen. Men men. Fredrik sa dessutom att Diakonia bara hjälper de som är kristna. Eller blir kristna. Att de gör religiös reklam och utnyttjar situationerna för att "omvända" människor. Fast jag tror ju absolut inte allt han säger stämmer... Men lite kanske.

En skola till är klar. Jag är bäst.

Kamila ringde från SDR. Jag har ingen utdelning på mitt distrikt i helgen. Skönt! Tjänar ju nästan inget där i alla fall.

Åh, det kliar liksom långt in i örat, eller om det är i halsen. Det går inte att klia på det i alla fall, jobbigt är det. 

Är det lunch snart?


Kommentarer
Postat av: Aaronmonica

Very well done. I enjoyed the site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback