Flowerpower

Det känns inte så jättebra att komma till jobbet alldeles för sent och vara sur och besviken på sig själv för att man är världens sämsta människa. MEN! Så öppnar man bloggen och ser typ hundra nya kommentarer och blir glad. Jag vet att jag alltid skriver om sammasammasamma saker, men ni fortsätter ändå att kommentera :) Det gör mig så glad! (Förresten Åsa, du bloggar lite för lite...)

Okej, jag bröt chokladuppehållslöftet både första och andra dagen, men nu är det allvar! Jag ska inte mer!

Igår sorterade jag alla korten i min "Trädgårdens ABC"-låda. Fantastiskt fint skick var de i... nu vill jag bara läsa om alla sticklingar och tulpaner och klätterväxter och planteringstips och frösådd och så... Jag är tant, och stolt över det! jag blir så härligt harmonisk av växter... töntigt.
Ju äldre jag blir dessto mer lägger jag märke till allt som blommar och slår ut. Jag fattar inte att det redan är sommar. Utanför kontoret har midsommarblomstren redan börjat blomma, och jag har sett lupiner! Hujedamej vad tiden rusar iväg... ;)

Ikväll ska jag och Sofi se våran Idol på Liseberg! Weeiiiii... ;)

Kommentarer
Postat av: åsa

åå, den där blomsidan hos dig, i adore it! och jag har faktiskt skrivit ett sprillans nytt blogginlägg! helt otroligt intressant är det, ja herregud, så läs och njut!
vem ska ni se?

2007-05-23 @ 12:17:36
Postat av: Sofi

"Igår sorterade jag alla korten i min "Trädgårdens ABC"-låda." *slår på armen* TANTVARNING! ;p

Postat av: Kajsa

En sådan låda har jag också. Men det är så svårt att få överblick. Svårt om man letar efter något speciellt. Har du en liten minibok som är en översikt över alla växt-kort? Den saknar jag.

2007-08-21 @ 17:59:14
Postat av: Deafwebsites

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-04-10 @ 14:26:31
URL: http://www.xanga.com/deafwebsites

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback