Junisslaven

Det var extra-DÅM igår. Jag, enihpesoJ, konsulent-Susanna och tjugo hormonstinna tonåringar på Hulebäcks BF-linje. Mötet gick..sådär, jag är glad att jag inte var en stackars ordförande. Dumt nog gick jag med på att bli sekreterare i DS. Jag vet ju att det inte funkar. Men ingen annan hade velat i alla fall. Fick skriva protokoll på mötet igår med, och nu måste det renskrivas och  justeras innan ikväll! Suck... När ska jag slå mig fri från Junis? Det var dessutom bakkväll med femton jobbiga ungar igår... Jag förstår inte varför jag gör saker jag inte vill och får ut nåt av.

Jag började dagen med en äcklig och näringsfattig frukost. Städade lite... vill fjäska för mamma som kommer imorgon.
Varför lär jag mig inte att jag inte ska laga mat samtidigt som jag gör andra saker? Jag glömmer ju bort maten! Jag brände fast potatis i en kastrull och hela lägenheten blev rökskadad...
Sen åkte jag till jobbet. Hoppas lukten är borta ikväll. Då blir det schlagerkväll nr 1 för denna vecka. Semifinalen!
Och på lördag har Sofi bjudit in sig själv och Lisa till mig på finalkvällen, trevligt. 

Nu ska jag snart till en Partilleskola. Det värsta är att jag inte kommer ihåg vilken tid vi bestämde... I min kalender stod "före 15". Betyder det att han jag talade med sa "Kom strax före tre, för klockan tre är det konferens", eller sa han "Kom när som helst , bara det är före tre, för då går alla hem". Jag åker dit till kvart över två, så borde det funka.

Träffade nyss Liza i en minut. Hoppas det blir fler.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vet inte hur dte blir o frysa, ja skulle ha dem idag så de fick bo i kylen men tror potatisen blir lite vattnig i frysen... prova få du se!

Postat av: Liza

Vi stackars Junis-anställda har ju aldrig några raster så vi hinner träffa folk när vi är på utbildning. I sommar blir det fler minuter i alla fall!

2007-05-13 @ 18:09:13
URL: http://lizaviktorsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej

2007-05-15 @ 16:47:49
URL: http://omduvisstemittnamn.blogg.se/
Postat av: åsa

we are stuck in the junisträsk 4-ever! det är skönt att vara fast där med dig i alla fall. PUSS! <3

2007-05-23 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback