Kanonhelg

Imorse jagade jag upp Magnus tidigt så vi kunde åka till Blomsterlandet. Jag handlade jord och krukor, och sen planterade jag om alla mina (och Erikas) krukväxter. Det var så himla kul, och nu känner jag ännu mer att jag vill jobba i trädgårdsbranchen. OCH INTE PÅ SDR! Det var skit idag, som vanligt. Men Tatijana var där, hon är bra. Dumt bara att det finns så lite tid till att prata med de andra på kontoret när man sitter i telefon hela kvällen... Ååå, nu kom jag att tänka på en skitgubbe jag ringde som var så himla dryg och skällde ut MIG för att vi typ "ringer hem till honom utan tillåtelse", och han gav mig inte en chans att förklara heller :(

Igår åkte vi Kanonen, jag och Magnus. Han skrek hela vägen runt. På Lisebergs hemsida står det att  åkturen i Kanonen varar i en minut och tretton sekunder. Kan man verkligen hålla samma ton så länge?!
Jag börjar nog bli tant för det räckte med en karusell, sen var jag nöjd...
Det var trädgårdsmässa också, men det blev jag lite besviken på. För trångt och mycket folk, de hade ställt upp små tält och grejer mitt inne i parken. Det var roligare att gå på Blomsterlandet! Men det var i alla fall så himla fint att Magnus följde med, fast han inte är ett dugg intresserad, och att han till och med kommenterar blommorna och så :) "Å, de var fina..." (om några halvvissna Margeriter) och "Och de där, är det azaleor?" (det var pelargoner...)

På spårvagnen hem förut var det en kille som jag tyckte var så lik nån. Jag funderade skitlänge på vilken kändis det var. Skådis? Idrottare? Nån annan artist? När jag skulle gå av kom jag på det. Fredrik Reinfeldt. Ja, det var ju inte han, men likt. Inte så hett.

Det kliar igen, jättelångt in i örat. Når inte...  Aaa, jag får panik!


Kommentarer
Postat av: Northeasternsports

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback