Krulligt

Idag har jag permanentat håret, det blev jättebra. Pudelmysigt liksom. Det är så kul att sitta hos frisören, jag tror jag ska börja lägga alla mina pengar på att fixa håret... :)

Och så tänkte jag städa, men som vanligt så blev det bara värre då jag gjorde allt samtidigt. Men jag kom i alla fall igång med blom-fixandet. Jag ska köpa jord och lite planteringskrukor greja i helgen. Det är trädgårdsmässa på Liseberg också. Dit ska vi hinna efter lite Bamse-letande. (Undrar om Bamse-letande är en ny varje-helg-grej?)

Vi bakade smulpaj med kiwi, rabarber och äpple. Varför har man aldrig hört talas om kiwikaka eller kiwipaj? Det var ju en perfekt ingrediens! Nej, detta får inte bli en receptblogg!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Om det blev nåt kvar av den där pajen kommer jag gärna förbi imorgon :D

Postat av: Liza

fast jag gillar recept och tycker att det är lite kasst att tipsa om nåt gott och sen inte berätta hur man gör det.. =) (visserligen är jag allergisk mot kiwi, men ändå!)

2007-05-07 @ 07:56:53
URL: http://lizaviktorsson.blogspot.com
Postat av: ''Lally''

Åhå, spännande med ny frilla... =)
Kiwi paj... låter gott, har gjort kiwi kaka o det va helt oki... *L*

2007-05-07 @ 07:59:24
URL: http://alexandra86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback