Måndag :(

Om jag var rik skulle jag ha en privat kock som fixade bra mat varje dag. Jag vill inte äta torra tortellinis och riven morot till lunch. Är redan hungrig igen... Så himla dumt, för då blir jag trött och sur och köper bara godis i stället.

Snart ska jag till stan, kanske handla ett paraply. Hoppas hoppas hoppas inte det blir regn på balen! Men det var nån negativ som sa att det ska regna imorgon :(
SDR sen igen, jag hatar måndagar. 

Men jag har i alla fall fått en massa positiva ord om mitt hår. Det känns bra. Lockar är min grej tror jag.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Kanske skulle vara nåt för mig oxå, med lockar alltså!!

2007-05-07 @ 21:24:35
Postat av: Maxbenedicte

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback