Myror i kroppen

Jag vill inte jobba längre... Vill bara ha sommarlov och vara miljonär och bekymmersfri. Vill att munsåret ska försvinna, vill kunna dansa, vill inte vara beroende av choklad. Jag vill vara ärlig mot alla. Och nya kläder vill jag ha också. 
Var dålig igår, så idag måste jag skärpa mig. Ska väl boka in några till skolor, om det går.

Såg "Lina går på lina" och "Först föds man ju" igår kväll. Den första blev jag så berörd av att jag började grina. Försökte hålla tillbaka känslorna inne i teatern. Töntigt. Allt släppte vid stallgården sen. Magnus är min ängel.
Den andra pjäsen var också bra, men det finns två skådisar jag irriterar mig så på. Allt är så gällt och allvarligt och gapigt och käckt och pipigt och dramaaatiskt. På en gång. Gah!

Jag tror jag börjar bli oekonomisk igen... Får göra en budget eller nåt. (Det märks att jag egentligen är 34 år... gjorde testet på
www.vuxenpoang.com)

Kommentarer
Postat av: Petra

Var glad för att du bara är 34... Jag är 42... Trodde inte det var så illa

2007-05-16 @ 16:56:49
Postat av: åsa

jag blev 27! snart är vi tanter. då blir livet riktigt bra. det säger mamma.
åå.. vilka skådisar.. ??

2007-05-23 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback