Saltholmen

Jag säger som Sofi. Det är inte det att jag inte har nåt att skriva om. De senaste dagarna har det hänt för mycket. Så jag hinner inte sitta och blogga...
Det är onsdag, helgen är över. Bara tre dagar kvar till nästa :)

Jag tappade kortet jag skulle skicka till Marre... Men sen dagen efter sms:ade han och tackade. Nån snällis hade postat det åt mig!


Hela mitt ansikte är sönderbränt. Vi var på Saltholmen ganska många timmar igår...utan solskydd. Det känns idag. Från och med nu ska jag alltid smörja in mig innan jag går ut.
Jag vill för övrigt bli rik och bo i ett av husen i Kungssten eller Saltholmen. Med en stor magnolia på trädgården. Och en gräsmatta till Magnus fotbollstennis. Och syrénberså med en sån där gungbänk som de har i Madicken (då när de har fått löss). Och altan med grill. Och fruktträd. Och pool!

I söndags var det leta-efter-serietidningsaffärer-dag. Magnus köpte fyra Bamsetidningar till sin samling. Jag tror han saknar 15 nummer eller nåt. Från -73 och -74. Tydligen svåra att hitta. Och dyra. Jag vill också ha en samling, eller hobby. Men det känns så himla töntigt att börja med nåt nu.


På valborgsmässoafton jobbade jag till nio, sen gick jag och Magnus ut och åt kinamat. Det äckligaste köttet jag någonsin ätit. Beställ aldrig knaperstekt biff! Inte på Tien Tsin i alla fall. Kina är så himla överskattat.

Idag har jag bokat in en skola. Nu ska jag få tag i några fler.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Serietidningsaffär?? Kolla Dolores! Dolores vid Järntorget typ! Det är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback