Spräng mitt huvud

En annan Anna visade ju mig en utsiktsplats i Eriksberg för ett tag sen. Dit gick jag och Magnus igår. Vi köpte med oss en familjepizza, i världens största kartong (själva pizzan var ganska liten) och traskade upp. Man kan se hur långt som helst därifrån. Magnus betedde sig som om han aldrig sett en färja förr, fotade Stena Jutladica fyra gånger... han är så gullig han.
Sen gick vi till Lindholmen och hade det mysigt i solen, tills Magnus skulle på teater. På kvällen såg vi film, och han sov hos mig, för vi skulle på utflykt idag. Det blev ingen. Efter reklamutdelningen var jag så trött och fick huvudvärk. Den sitter i än. Gick tidigare från jobbet, orkade bara inte. Orkar inte det här heller nu när jag tänker efter.

Kommentarer
Postat av: Wilhelmmarlin

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback