Sur eller glad?

Jag är svag.
Ringde till SDR nyss för att säga att jag fortfarande har huvudvärk och inte åker dit idag. Men på nåt vis lyckades Eva få mig att komma dit ändå... De styr över mig, jag är deras slav.
Jag mår iofs bättre i huvudet idag, men det hade varit skönt att bara åka hem efter jobbet. Handla mat och åka hem. Handla mat och åka hem och storstäda och diska ett disk-Mount Everest. Hm, det är kanske bättre på SDR ändå...

Det känns så konstigt idag. Är jag på bra eller dåligt humör? Huvudvärken gör mig tjurig och nedstämd...
Men samtidigt blir jag så varm inuti av alla blommor därute. Imorse såg jag att rödklövern slagit ut. Och prästkragar! Det är sommar på riktigt nu, hur gick det så snabbt?

Nu kommer min bästis, han har visst rast.

Kommentarer
Postat av: Elin

vad står SDR för egentligen?

Postat av: Anna

SlavDrivarRedaktionen... eller Svensk Direktreklam. Jag kommer inte ihåg riktigt...

2007-05-29 @ 08:40:28
Postat av: Mycoachtom

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2010-09-29 @ 12:53:14
URL: http://www.mycoachtom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback