Take Eat Easy...

Jag ser att mitt förra inlägg blev lite mysko.... Alla citationstecken och utropstecken och punktpunktpunkt blev till frågetecken. Måste vara datorns fel... Det är inte jag som är dålig på grammatik, jag lovar!

Jag är så här nära (måttar en centimeter mellan tummen och pekfingret) att sluta på SDR. Nu är jag så trött på det, har ju tragglat med det där nästan ett helt år. Det ger ju inte så mycket pengar, men ändå...pengar. Jag har visserligen sparat hela våren, men tänk om jag inte får plugga i höst. Och tänk om jag inte får andra jobb. Vad gör jag då? När sparpengarna också tar slut... Kanske får stå ut med söndag-måndag-jobbet ett tag till för säkerhets skull. Eller jag vet inte. Vi får se.

Denna vecka tänker jag vara lite duktigare än andra veckor. Hoppas det funkar. Jag ska försöka att inte köpa nån choklad. Det gick ju bra sist. Över en vecka, till och med två kanske? Och så ut och springa lite... hm, visst.

Magnus hade final igår med sin föreställning. Jag träffade hans föräldrar och farmor och bror med flickvän... vi åt på Take eat easy i Mölnlycke, fast utan Magnus. Speciellt... Nu är det bara hans syster kvar (som bor i Malmö), sen har jag träffat hela familjen.

Jag såg om "Hör du att jag andas Amelie", och förstod bättre denna gången. "Vackra människor" kollade jag också på. En av skådisarna gjorde en naken-kupp :o

Och så jobbade jag.
Slut.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nakenkupp? Det var inte Magnus som moonade då? ;p

Postat av: Anna

Nä, han gör inte sånt på arbetstid... :)

2007-05-21 @ 10:59:33
Postat av: .......

Persbrant är HET!

2007-05-21 @ 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback