Bästebror på besök

Å, det är så kul att ha Marre här :) Igår mötte jag honom vid lunchtid och vi åt på Warehouse. Sen gick vi på stan, och så såg vi Bron till Terabithia. På kvällen var det ljusmanifestation och öppen Nordengård. Men det var ganska tråkigt... så vi lagade pannkakor hemma istället och slappade framför TV:n.
Idag var vi uppe tidigt, åt frukost och simmade på Valhalla. Resten av dagen har vi varit på utflykt. Vi åkte ut till Saltholmen med fika, och så tog vi en lång omväg tillbaka (via Kungssten och Klippan och med Älvsnabben till Lilla Bommen, och genom Nordstan) 
Nu ska det lagas mat igen, och sen väntar Idol. Såklart. Imorgon reser vi iväg en stund.

Martin lärde mig att skarvar är miljöfarliga och att det blir spök-öar där de bajsar.

OCH! Jag har hittat en ny loppis vid Chapmans torg. Förlåt Lisa. Det här är jobbigt för mig... men du hade rätt! Frälsningsarmén har visst en egen loppis som inte är Myrorna. Å, jag som var så säker på min sak. Förlåt. (Fast det är faktiskt den enda jag nånsin sett... Finns det i Borås också?)

Kommentarer
Postat av: Lisa

I don't now.. Jo, jag vet att de inte stavas så..
Nu vill jag åka till gbg o hälsa på dig så som du hälsar på oss. Får vi göra det?

Postat av: Elin

I lidköping heter frälsningsarméns secondhand "FA-fyndet" =)

2007-11-06 @ 12:28:00
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback