Drömmar

Nu har jag kommit till Garphyttan igen. Håller på och lagar bovetegröt, men jag vet inte vad jag gör för fel... Det blir liksom aldrig grötigt. Jag väntar lite till.

Igår var det DS-möte en stund på eftermiddagen, det gick smärtfritt. Senare kom Magnus på besök, och på natten drömde jag att han och jag hittade 60 000 kronor i hundralappar på en buss/flygplan/hiss (det var olika hela tiden). De låg under en glasskiva på nåt litet bord. Magnus sa (i drömmen) nåt i stil med "Å, nu ska jag köpa hundar åt dig!", och jag blev så glad. Ända tills biljettkontrollanten kom fram och såg att vi hittat pengarna. Hon sa att de skulle användas till att renovera sätena... Men när hon gick längre bak i fordonet smet vi iväg med pengarna! Hihi... Sen vaknade jag.

Men Martins dröm var läskigare. Hans kompis Axel dog när han trillade ner från rutchkanan i Gustafsvik-badet, rakt i stengolvet...

Nu ska jag kolla om kornen har svällt lite till.

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

Postat av: alexandra

Va säger du om en dejt på söndag fm?

2007-11-22 @ 21:56:31
URL: http://alexandra86.blogg.se
Postat av: Kjellmariam

many thanks for your dedications to this world

2008-09-18 @ 14:26:18
URL: http://kjellmariam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback